Bine ați venit pe pagina de acces clienți. Echipa noastră de vânzări este la dispoziția dumneavoastră pentru a vă consilia și a vă ajuta astfel încât alegerea produselor să fie potrivită nevoii dumneavostră. Reprezentatul nostru de vânzari vă face o analiză a necesitațiilor dumneavoastră în funcție de obiective, timp de livrare și constrângerile dumneavoastră în ceea ce priveste bugetul și timpul. Acestia vor ține cont și de specificatiile precise care implică direct utilizatorii echipamentelor de proțectie, astfel încât toată lumea să poată beneficia de o garderobă adaptată profesiei și locului de muncă. În urma consilierii efectuate de către reprezentatul nostru veți avea posibiliatea de a ne transmite formularul de comandă cu descrierea personalizării dorite și a numărului de produse/mărimi/culori.
Comandă:
Comenzile vor conține: nume și prenume/companie
telefon
adresa
email
dimensiune broderie(lungimexlățime(mm))
număr de culori
cantitate și se vor
transmite prin E-mail sau telefonic conform datelor de contact din Informații clienți.
Livrare:
Detaliile brodate/ecusoanele/produsele brodate se pot ridica de la
sediul societății sau se
pot livra franco-beneficiar, cu Fan Courier sau Poșta română, conform
tarifelor practicate in reteaua națională de catre societățile de
curierat menționate.
Modalități de plată:
Numerar - la ridicarea produselor de la sediul societății sau la livrarea acestora cu ramburs.
Ordin de plată sau virament bancar- plata se face în baza unei facturi proforme, în urma confirmării telefonice de către un agent de vânzări. Livrarea detaliilor brodate/ecusoanelor/produselor brodate se face după încasarea contravalorii facturii proforme în contul indicat pe factura proformă.