Termeni si conditii


        Condițiile de vânzare  sunt încheiate între SC BRODCONF SRL, înregistrată la Registrul Comerțului ARAD, sub numărul J02/1268/2003, identificată cu RO15798947, cu sediul în Oraș PECICA, str.112, nr.3, jud ARAD și, pe de altă parte, persoanele care doresc să efectueze o achiziție prin intermediul site-ului Web sau al catalogului de produse de pe site-ul www.brodconfarad.ro, denumit în continuare "client".  Aceste condiții se referă numai la persoanele fizice.

        OBIECTUL  CONTRACTULUI

        Clauzele  prezente sunt destinate să definească condițiile de vânzare între SC BRODCONF SRL și clientul său, de la comanda la serviciilor/produselor, modalitate de  plată pîna la  livrare. Acestea sunt reglementate în toate etapele necesare pentru plasarea comenzii,  asigurand succesiunea acestor etape  între părțile contractante.Acceptăm numai comenzi transmise prin mijloace de comunicare scrisă(de exemplu e-mail). Comenzile pentru care plata facturii proforme nu este efectuată și încasată de către SC BRODCONF SRL, nu vor fi expediate decât în condiția livrării cu ramburs. Confirmarea datei de livrare a comenzii se face în urma încasării facturii proforme sau odată cu acceptarea comenzii. În cazul unei întârzieri la livrare a unui articol comandat, contactăm clientul pentru a-i indica data estimată a livrării întarziate și pentru ai cere acordul  sau pentru a-i oferi rambursarea prețului  produselor care nu le va accepta din cauza întărzierii la livrare. Orice comandă confirmată presupune  acceptarea condițiilor generale de vânzare de către cumpărător.

        PLATA

        Plata produselor comandate se efectuează cash (la ridicarea produselor de la sediul societății sau cu ramburs la livrare) sau prin virament bancar în contul indicat pe factura proformă.

        TRANSPORT SI LIVRARE

        Produsele sunt expediate la adresa de livrare indicată în formularul de comandă. Pe comanda se va menționa  un număr de telefon al persoanei de contact pentru ridicarea expediției. Timpul de livrare al produselor depinde de societatea de curierat aleasă de client pentru livrarea produselor. Costul transportului este în sarcina clientului.

       În cazul produselor  lipsă sau deteriorate, la recepție se întocmește un proces verbal, în prezența persoanei care livrează expediția, urmând ca acesta să fie adus la cunostința furnizorului  în scris (pe emailul:office@brodconfarad.ro), în termen de 2 zile de la data recepției.

      SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

      Competența soluționării litigiilor este atribuită instanței judecătorești de la  sediului social al furnizorului.

      GARANȚIE

      Deși acordăm o grijă deosebită produselor livrate către clienții noștrii, în cazul constatării unor defecte se solicită în scris acordul furnizorului pentru returnarea produselor pe costul furnizorului, astfel încât acest produs să poată fi înlocuit. Produsele trebuie returnate noi, în ambalajul original. Odată cu expedierea coletului se va atașa confirmarea în scris a furnizorului pentru returnarea produsului defect.

      RETURNAREA PRODUSELOR DEFECTE

      Costul transportului reexpedierii produselor defecte este în sarcina clientului.

      ALTE CLAUZE

      SC BRODCONF SRL nu este responsabilă pentru neîndeplinirea contractului, în caz de forță majoră, întrerupere sau grevă totală sau parțială, pentru daunele provocate de  serviciile poștale și mijloace de transport și / sau comunicare, inundații, incendii.

Catalogul de prezentare nu este contractual. BRODCONF SRL nu este responsabilă pentru erorile de broderie/ imprimerie pentru care eșantionul este neconfirmat de client în termen de 4 ore de la trasmiterea imaginii probelor pe adresa de email din formularul de contact. SC BRODCONF SRL  își rezervă dreptul de a modifica gama modelelor de catalog și caracteristicile produselor oferite.

 



Copyright Brodconf SRL 2016
Web design Arad, Webdesign Arad